понедельник, 3 июня 2013 г.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені ознайомитись з перевагами проектного навчання, а саме залучення дітей до використання  інформаційних технологій, залучення до цієї роботи батьків, вчаться працювати в групах, спільно йти до єдиної мети, але кожний своїми шляхами. Я ознайомилась зі складанням плану роботи та послідовністю роботи над буклетами. Дуже важко було осмислити за один день перший та другий модулі одночасно, дуже багато інформаціїї. Особисто для мене легше було б навчатися більшу кількість днів, але меншу кількість годин та тем щоденно.

5 комментариев:

  1. "Особисто для мене легше було б навчатися більшу кількість днів, але меншу кількість годин та тем щоденно" - ПОВНІСТЮ ВАС ПІДТРИМУЮ!

    ОтветитьУдалить
  2. Другого дня теми пішли більш повязані з моєю роботою, тому дійсно стало легше, хоча б розумію, що від мене хочуть

    ОтветитьУдалить
  3. Я как мама и учительница в одном лице не дёргала бы родителей и ни к чему их не приобщала б. кроме раздражения после раб. дня это ни к чему не приведёт !

    ОтветитьУдалить
  4. Зовсім, Оксано, з вами не згодна. Якщо батьки вирішили завести дитину, вони мають знаходити для неї час і робити спільні справи.

    ОтветитьУдалить